- Editorial:
- UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO
- Año de edición:
- 2022
- ISBN:
- 978-84-1319-487-5
- Páginas:
- 394
- Encuadernación:
- Rústica
PIKLER-LÓCZY HEZKUNTZAREN GAKOAK
HAREN SORTZAILEEK IDATZITAKO 20 ARTIKULUREN BILDUMA
AA.VV
Urte batzuetatik hona gure inguruan interes zintzo bat piztu da Pikler-Lóczy hezkuntza ezagutzeko. Litekeena da neurri batean moda-kontu bat izatea, edo, besterik gabe, interes horrek azaleratu lezake berezko izaera duen hezkuntza goiztiarrerako eredu baten beharra. Emmi Pikler-ek, Lóczy kaleko umezurtz-etxeko lantaldearekin batera, lehen haurtzaroko garapenari eta ongizateari lehentasuna eman zien, lehenbizi familia-giroan eta gero erakunde-giroan, haurrari behatuz eta harentzako hazkuntza-baldintza onenak sustatuz. Horren emaitza hezkuntza-proposamen landu eta zehatz bat da, xehe-xehea, liburu honek gaingiroki deskribatzen duena. Haurtxoak eta haur txikiak hezteko, eta haiekin egoteko, modu horrek hankaz gora jartzen du ordura arteko ohiko haur-hezkuntza, batik bat lehen zikloa. Haurtzaroaren kultura bestelako bat dakar, egunerokoaren ahalmen hezitzaileari atarramentu osoa ateratzen diona; hura ulertzeko eta aplikatzeko, ordea, kontzientzia sakonki eraldatu beharra dago.